Ny blogg – spørrespalte om sex

Litt skummelt kjenner jeg – selv om jeg liker å skrive og har skrevet mye om seksualitet – å prøve ut noe nytt.
Tidligere i høst avsluttet jeg spørrespalten jeg i over fem år har hatt i nettavisen.no. Litt trist å si farvel til dem, men det var på tide for meg å stå helt på egne bein.

Hvorfor skrive om sex her i denne bloggen?

Jeg ser på det som en mulighet til å nå flest mulig med kunnskap om sex, hjelp til å løse floker og kanskje også forebygge problemer. Det finnes så mange tilbud på nett for unge som lurer på ulike ting, men gjør et lite søk, så ser man at det er få steder på nettet der alle, også voksne, kan stille spørsmål – særlig om emnet sex. Det må jo bare gjøres noe med!

“Alt om sex”-spalten

Du kan sende inn spørsmål, tanker, utfordringer, problemer eller historier du gjerne vil ha råd om, vite noe mer om eller rett og slett bare vil dele med noen. Alle som sender inn e-post til meg, vil få en bekreftelse på at den er mottatt.

Jeg vil svare så mange som mulig her i bloggen, men kan dessverre ikke love utfyllende svar til alle, siden pågangen vil variere.

Hvem kan sende inn spørsmål eller forslag til tema?

Jeg ønsker ikke å sette begrensinger for hvem som sender inn eller hva dere sender inn, men ønsker kun seriøse henvendelser. Ellers er det fritt fram for alle, uansett kjønn, alder, legning osv..

Anonymt og taushetsplikt

Hvis jeg publiserer din henvendelse, vil du få beskjed. Jeg kommer ikke til å sensurere det jeg publiserer, men forbeholder meg retten til å endre slik at full anonymitet blir ivaretatt. Om det kommer inn flere henvendelser om samme tema, kan det hende jeg svare flere under ett.

Jeg er underlagt Helsepersonelloven, og har taushetsplikt.

Når blir svar publisert?

I alle fall hver fredag framover vil nye svar eller innlegg om ulike emner bli publisert i bloggen. Kanskje kommer det noe utenom fredager også. Du som har sendt inn spørsmål, vil uansett få beskjed når svaret er publisert. Førstkommende fredag går altså startskuddet! Så da er det bare å sende inn til [email protected] når du har noe på hjertet.

Gleder meg til å høre fra deg!

 

PS: Ønsker du å delta på gratis webinar om sexlyst, kan du melde deg på her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg