Vil du ha 45 eller 120 minutter med inspirasjon?

Jeg ble for en liten tid tilbake invitert til Tina Løvberg. Hun står bak Inspirasjonspodden, og hun inspirerer!

I dag fikk jeg tilsendt lenken til resultatet (45 minutter).
Vil du høre? Du finner den på Spotify eller du kan lytte til den på iTunes.

 

Skulle du ønske å høre enda mer, så kom jeg til å tenke på at jeg var gjest i podcasten Umami i august 2019, der Siri Dale og jeg snakket løst og fast om seksualitet og jobben min i 1 time og 14 minutter! Her har jeg funnet fram lenken for å høre denne Podcasten på Spotify.

 

Ønsker du å delta på gratis webinar om sexlyst, kan du melde deg på her.

 

Ønsker alle en strålende helg! Klem fra ho Siv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg